Section | Name | Description |
---|---|---|
Learning Outcomes and Assessment / Цели обучения и Оценивание | Learning objectives and Assessment | |
Цели обучения; Таксономия Блума | Пожалуйста, ознакомьтесь со следующей информацией. Вы должны использовать глаголы в соответствии с таксономией Блума, при формулировании целей вашего курса. |
|
Ресурсы для изучения | John Biggs 'Constructive alignment explained. Constructive alignment explains how to link your assessment with your learning outcomes preventing superficial and supporting deep learning. Part 1 : https://www.youtube.com/watch?v=_Vy_DNvmZRQ (8:14 minutes) Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=2DMnYxc3ank (6:18 minutes) Part 3: https://www.youtube.com/watch?v=AuCG0kdj5DQ (4:20 minutes_ |
|
Students' profiles; Online Engagement / Профили студентов; Мотивирование студентов | Persona card | |
Личная карточка студента | ||
Online engagement framework | ||
E-tivities design / Разработка онлайн заданий | E-tivities assignment | |
Universal Design for Learning / Универсальный дизайн обучения | UDL guidelines | |
Resources audit / Аудит ресурсов | Resources audit | |
OER library presentation | ||
Assessment of the course load and design / Оценивание нагрузки курса и дизайна | Activity profile and assessment of course load |