Section Name Description
Learning Outcomes and Assessment / Цели обучения и Оценивание File Learning objectives and Assessment
Folder Цели обучения; Таксономия Блума

Пожалуйста, ознакомьтесь со следующей информацией. Вы должны использовать глаголы в соответствии с таксономией Блума, при формулировании целей вашего курса.

Folder Ресурсы для изучения

John Biggs 'Constructive alignment explained. Constructive alignment explains how to link your assessment with your learning outcomes preventing superficial and supporting deep learning.

Part 1 : https://www.youtube.com/watch?v=_Vy_DNvmZRQ (8:14 minutes)

Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=2DMnYxc3ank (6:18 minutes)

Part 3: https://www.youtube.com/watch?v=AuCG0kdj5DQ (4:20 minutes_

Students' profiles; Online Engagement / Профили студентов; Мотивирование студентов File Persona card
File Личная карточка студента
File Online engagement framework
E-tivities design / Разработка онлайн заданий File E-tivities assignment
Universal Design for Learning / Универсальный дизайн обучения File UDL guidelines
Resources audit / Аудит ресурсов File Resources audit
File OER library presentation
Assessment of the course load and design / Оценивание нагрузки курса и дизайна File Activity profile and assessment of course load